Advertisement

Main Ad

永成&怡君-婚紗MV-I Need You


很貼心的 怡君 他把中英的歌詞都準備給我了~


I Need You 黎安萊姆絲

I don't need a lot of things

我要求的不多
I can get by with nothing

甚至可以一無所有
Of all the blessings life can bring

在生命中所有被賦予的東西中
I've always needed something

我總是還要些什麼
But I've got all I want

但我得到所有我想要的
When it comes to loving you

當我愛上你的那一刻起
You're my only reason

你是我唯一的理由
You're my only truth

你是我唯一的真理

I need you like water

我需要你如同需要水
Like breath, like rain

空氣雨滴一樣
I need you like mercy From heaven's gate
我需要你就像是上天的眷顧
There's a freedom in your arms
在你懷中的自由
That carries me through
帶領我來回穿梭
I need you
我需要你
------------------------------------------------------------------------------------------------------

You're the hope that moves me to courage again
你是讓我重新燃起勇氣的希望

You're the love that rescues me when the cold winds rage
是你的愛在寒風暴虐時解救了我
And it's so amazing
這真是太不可思議
'Cause that's just how you are
但你真的就是那樣
And I can't turn back now
我已無法在回頭
'Cause you've brought me too far

因為你已經帶領我太遠的路程

 

提供婚禮MV,婚禮記錄,新娘秘書,婚禮mv、成長mv、愛情mv,客製化mv製作~ ,兒童寫真攝影服務 台中婚禮記錄,台中新娘秘書、HW幸福工廠- 台中婚禮記錄,

張貼留言

0 留言